En oplanerad vecka

Den här veckan är det lov i skolan, vilket innebär att jag slipper gå upp i ottan för att kanske jobba. Underbart skönt att kunna sova ut ordentligt.

Planerna för veckan är inte så många. Ikväll är det andra och sista delen i en barnolycksfallskurs jag går på. Jag har tänkt göra en lite mer grundlig städning av badrummet, och eventuellt även mitt rum. För övrigt är det ganska öppet i almanackan.

Idag ringde jag taxibolaget i Malmö hos vilka jag förlorade min mobil när jag var på kick outen. De har fortfarande inte fått in min älskade lilla mobil. Därför har jag nu även skickat iväg en elektronisk anmälan till Skånepolisen för att se om någon ärlig och vänlig själ hittat den och lämnat in den till dem. Man kan ju hoppas i alla fall. Annars blir jag nog så illa tvungen att köpa en ny, och då är det kanske lika bra att man blir så modern av sig att man köper en touchtelefon. Men först och främst vill jag ha tillbaka min gamla mobil. Den är ju faktiskt rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0