Så mycket skönare

Det har varit en väldigt skönt lovvecka.

Jag har storstädat toaletten och rensat bort hår i duschen.
Jag har för första gången bytt till vinterdäck på bilen.
Jag har sett andra delen i Twilightsagan (ja, jag har väntat både länge och väl med att göra detta, och det beror helt enkelt på att jag velat läsa böckerna innan jag ser filmerna, men tyvärr har jag blivit medtvingad till premiären av fyran, så därför måste jag se de andra filmerna innan jag sätter mig i biosalongen den femtonde).
Jag har sett mitt första avsnitt av Så mycket bättre.
Jag har börjat städa lite i mitt rum.

Och det bästa av allt? Jo, det är en dag kvar på veckan, för imorgon är det söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0