Måndagslektioner

Oj, oj. Idag var en fullspäckad dag.

Lovet har ju som sagt var tagit slut, och det kändes idag. Tio i åtta ringde de från skolan och bad mig komma dit, vilket jag ju naturligtvis ville. Det började med att jag skulle ha tre lektioner bild och två lektioner biologi. Två olika ämnen och två olika lärare. Inte så konstigt.

Men sedan blev spanskläraren sjuk och gick hem, så då fick jag ta det istället för första timmen biologi. Så det slutade alltså med tre olika ämnen, för tre olika lärare. Snacka om att känna sig ombytlig och lite smått schizofren. Men kul har det varit. Roligast var faktiskt spanskan (inte så konstigt eftersom det är det jag vill ha) och biologin (mindre otippat). Bilden är minst rolig eftersom de bara ska sättas i arbete och sedan hållas på en relativt lugn nivå, vilket inte alltid är så lätt minsann.

Imorgon blir det något liknande. Jag vet bara att jag ska jobba hela dagen, men vet fortfarande inte vad det blir för lektioner. Spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0